Βρίσκεστε εδώ: Αρχική ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Επιχειρηματικότητα Στάδιο 4: Τεχνογνωσία – δομή επιχείρησης – προσωπικό

Στάδιο 4: Τεχνογνωσία – δομή επιχείρησης – προσωπικό

Αφού καταλήξετε στα ακριβή χαρακτηριστικά του προϊόντος σας και στις διαδικασίες παραγωγής και πώλησής του, καταγράψτε τις ειδικότητες που εμπλέκονται. Η τεχνογνωσία που απαιτείται για μια ολοκληρωμένη επιχείρηση δεν περιορίζεται συνήθως στο γνωστικό αντικείμενο ενός μόνο ατόμου.

Οι εξελίξεις τρέχουν, άλλωστε, τόσο στις νέες τεχνολογίες όσο και στους τομείς της επιχειρηματικότητας (π.χ. marketing). Η αξιοποίησή τους είναι μονόδρομος για κάθε επιχείρηση που θέλει να προσαρμόζεται στις εξελίξεις της αγοράς. Για τον λόγο αυτό, μην υποτιμήσετε ούτε το επιστημονικό υπόβαθρο των στελεχών σας ούτε την ανάγκη για συνεχή κατάρτισή τους. Η απόκτηση τεχνογνωσίας και η ανάπτυξή της μπορούν να σας δώσουν το πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.

Υπό αυτό το πρίσμα, εκτιμήστε τον αριθμό και τις ειδικότητες του προσωπικού που θα προσλάβετε και σχεδιάστε τη διάρθρωση της επιχείρησης (τμήματα). Αφενός η γνώση των πραγματικών αναγκών και αφετέρου η σαφής οριοθέτηση των αρμοδιοτήτων του κάθε εργαζομένου είναι καίριας σημασίας για την κατανομή του εργασιακού φόρτου. Έτσι επιτυγχάνονται ταχύτεροι ρυθμοί παραγωγής. Σκεφτείτε (το αληθινό παράδειγμα) δύο υπαλλήλων που προσπαθούν να ετοιμάσουν έναν καφέ και ένα σάντουιτς. Αν αμφότεροι ασχολούνται ταυτόχρονα τόσο με τον καφέ όσο και με το σάντουιτς, θα μπερδευτούν, με κίνδυνο να μην ικανοποιηθεί σύντομα η παραγγελία. Αν ο καθένας τους έχει, όμως, ξεχωριστό τομέα ευθύνης, δηλαδή ο ένας τον καφέ και ο άλλος το σάντουιτς, τότε η παραγγελία θα ολοκληρωθεί έγκαιρα!

Για την ίδρυση και τη λειτουργική υποστήριξη της εταιρείας σας, θα συνεργαστείτε με έναν δικηγόρο και έναν λογιστή, οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις γραφειοκρατικές διαδικασίες. Σε μεγάλες εταιρείες υπάρχει συχνά ενσωματωμένο νομικό τμήμα και λογιστήριο. Επίσης, η διαδικτυακή παρουσία της κάθε επιχείρησης θεωρείτε πλέον δεδομένη και λειτουργεί σαν «βιτρίνα». Όπως μια καλή βιτρίνα θα τραβήξει την προσοχή του αγοραστικού κοινού, το ίδιο θα πετύχει και μια προσεγμένη ιστοσελίδα. Οπότε θα χρειαστείτε, κατά πάσα πιθανότητα, έναν προγραμματιστή (web developer) για τη δημιουργία και συντήρησή της.

Εκτός των παραπάνω, αναλογιστείτε ποιους εξωτερικούς συνεργάτες θα χρειαστείτε για τις εξειδικευμένες ανάγκες της επιχείρησής σας, όπως την παροχή συμβουλών, τη διεξαγωγή αναλύσεων ή τον ποιοτικό έλεγχο.

Έχει διαβαστεί 1080 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 29 Αύγουστος 2014 18:02

Newsletter

Μείνετε πάντα ενήμεροι στις τελευταίες εξελίξεις σε θέματα εργασίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

(επικοινωνία σχετικά με διαφήμιση)

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Βρείτε μας στα κοινωνικά δίκτυα
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Επιχειρηματικότητα Στάδιο 4: Τεχνογνωσία – δομή επιχείρησης – προσωπικό